Monday, 6 March 2017

Jus D'ria Dan GGM (Gula Gula Magic) makanan tambahan baik buat semua

Sebagai wanita yang semakin meningkat dewasa, Dila sangat suka mengambil tahu tentang produk kecantikan luaran & dalaman... Of course lah sape taknak cantikkan... Lebih-lebih lagi dengan produk suplemen tambahan, dila lagi suka dengan mengambil produk supplimen tambahan sebab ia lebih mujarab untuk kita kekalkan cantik luaran dan dalaman...




Produk Keluaran Mediherba Solution:

Mediherba Solution sebagai pengeluar produk kesihatan GGM & Jus D'ria dalam menawarkan produk selamat , dan berkesan untuk digunakan oleh setiap lapisan umur kanak-kanak , remaja & dewasa pengguna tidak kira lelaki mahu pun wanita. Mediherba diterajui oleh pengasas Puan Roshaniza Rosly dan Suaminya Encik Shahrul. Sebagai pengasas utama, Puan Roshaniza Rosly sangat menitikberat tentang penjagaan kecantikan dan kesihatan.  Menurut Puan Puan Rohasniza Rosly, Kedua- dua produk yang di keluarkan oleh mediherba merupakan produk pertama di Asia Tenggara menggunakan bahan seperti buah-buahan,tumbuh-tumbahan, bunga dan pokok yang di gabungkan bersama pati herba.

Produk GGM dan Jus D'ria telah dipasarkan selama lapan bulan dijual secara langsung di seluruh kedai jamu seluruh Malaysia & dijual secara online.

Memang menarik betul tentang kedua-dua produk ni...




GGM (Gula Gula Magic) :

Waa memang magic lah... kunyah-kunyah lepastu cantik... Korang kene try lah baru tahu penanagan GGM ni macam mana....

GGM makanan tambahan yang berasaskan coklat, epal dan susu kambing serta campuran bahan-bahan sunnah merupakan makanan tambahan yang sangat bagus buat semua pengguna , perempuan ,lelaki, remaja dan dewasa juga sangat bagus mengamalkan makanan tambahan GGM ini...

Dila sangat galakkan semua untuk mengambil GGM sebab kandungan nya tanpa kolegen ya... Seperti mana kita tahu kalau pengambilan lebih kolegen juga tidak bagus untuk tubuh badan kita... Dengan adanya bahan sunnah pun dah cukup buat kita...


Sebelum ni juga Dila antara pengguna GGM yang sebelum ni Gula Gula Magic... Dila menerima kesan positif selepas mengamalkan GGM... Antaranya dapat menghilangkan stress  , menghilangkan sakit senggugut ketika haid...

Waktu yang sesuai untuk makan makanan tambahan ni ketika waktu pagi sebelum sarapan & malam sebelum tidur... Kalau rasa stress boleh kunyah perisa coklat tu.. Bahan bahan yang terdapat pada GGM adalah sumber yang amat diperlukan oleh tubuh untuk kekal sihat dan cantik sepanjang masa.

Terdapat 30 biji dalam 1 kotak jadi tahan sebulan lah.. dah abis boleh beli lagi.. Korang just makan secara konsisten je... Pasti dapat hasil yang memuaskan dan yang penting jangan lupa minum air masak dengan secukupnya...

Antara Khasiat GGM :

-Anti stress
-Anti-cancer
-kecerdasan minda
-Membekalkan tenaga
-Menurunkan berat badan
-Memutihkan kulit
-Meningkatkan kesuburan rahim
-Meningkatkan kekuatan tulang
-Menghilangkan rasa senggugut
-Menguatkan daya ingatan
-Memudarkan parut parut luka
-Mengawal selera makan
-Mencantikkan kulit




GGM dengan berharga RM69.00 (Semenanjung Malaysia) RM79.00 (Sabah Sarawak) setiap satu dan boleh dibeli melalui talian, stokis dan kedai-kedai jamu terpilih.

Boleh layari instagram @gulagulamagic dan @mediherbahq facebook GGM MARVELLES dan mediherba atau tinggalkan pesanan di talian MEDIHERBAHQ : +60186610104





JUS D’RIA (Ibu segala khasiat) :

Pernah minum jus? Jus epal, jus mangga, jus oren , jus kurma , jus delima dan macam-macam jus lagi... Dila selalu beli jus kat Boost tu... hehehe...memang suka amalkan Jus sebagai rutin harian Dila... semua orang tahu kan jus tu sangat baik sebagai makanan tambahan kita...

Baru-baru ni Dila diperkenalkan dengan satu jus yang sangat elok buat orang yang berpenyakit antaranya lelah dan asma iaitu Jus D'ria... Jus D'ria adalah Ibu segala khasiat yang berasaskan Aloe vera, delima , halia, madu, echinachea, oregano, bawang putih, dong quai( herba cina), akar manis, acai beri, camu-camu , vitamin C, Epal stemsel, Argan stemsel dan stevia.


Kandungan bahan ini dapat membantu merawat pelbagai penyakit antaranya dapat merawat masalah asma, lelah , resdung dan ekzema. Selain tu, dapat membantu merendahkan masalah kolestrol, menguatkan antibody  ... Aloe Vera yang diimport khas dari AFRICA yang berkualiti tinggi ,Aloe Vera dapat menyembuhkan luka-luka kecil . Malah dapat mencantikkan kulit dan melicinkan kulit.




Jus D'ria boleh diamalkan oleh perempuam dan lelaki... Kanak-kanak berumur 6 bulan juga boleh mengambilkan tetapi mengikut takat yang sesuai... boleh juga diambil peringkat remaja dan dewasa...

Jus D'ria ni tiada kandungan Gula dan warna... So memang dila yakin 100% produk ni memang bagus kerana dihasilkan dari kilang yang bertaraf GMP dan selamat digunakan buat semua...

Cara pengambilan mudah saja hanya 2 kali sehari iaitu 10ml waktu pagi dan 1oml waktu malam...

Untuk kanak-kanak hanya 3ml ke 5ml sahaja 2 kali sehari...

Bahan bahan yang terdapat pada JUS D’RIA adalah sumber yang amat diperlukan oleh tubuh untuk kekal sihat dan cantik sepanjang masa. Telah mendapat tempat di hari pengguna bukan sahaja dalam Malaysia tetapi juga di Singapura dan juga Brunei.


JUS D’RIA dengan berharga RM88.00 (Semenanjung Malaysia) RM98.00 (Sabah dan Sarawak) setiap satu dan boleh dibeli melalui talian, stokis dan kedai-kedai jamu terpilih.

Boleh layari instagram @jusderiahq dan @mediherbahq .Facebook mediherba dan Jus D'ria atau tinggalkan pesanan di talian MEDIHERBAHQ : +60186610104

Bersama pengasas Mediherba, Puan Roshaniza Rosly



Yeay Emcee malam ni adalah Dj Sonic



1 comment:

  1. harga ggm ok jgk.. ada rzki lebih blh la beli..zaza pun ingatan asyik lupa je hehe

    ReplyDelete