Wednesday, 19 April 2017

Syampu Safi Shayla sesuai digunakan untuk wanita bertudung

Wanita bertudung tidak lekang dengan masalah rambut. Oleh itu, pemilihan syampu yang sesuai adalah sangat penting buat wanita bertudung... Yang penting korang kene tengok function syampu tersebut.... Macam kalau kita nak beli syampu kita mesti tengok syampu ni untuk merawat masalah rambut gugur, masalah kalimumur , rambut kering dan macam-macam lagi...

Walaupun bertudung , kebersihan dan penjagaan rambut tu sangat penting buat wanita.... Buat masa ni dila dah jatuh hati dengan syampu Safi  Shayla yang sangat membantu untuk kawalan rambut rosak dan ia dikhaskan untuk wanita bertudung...

Syampu Safi Shayla diperkaya dengan Habbatus Sauda dan sekarang ni Syampu Safi memperkenalkan satu solusi penuh inovasi Safi Shayla Pek Fleksi.


Untuk pengetahuan semua , Inovasi Pek Fleksi merupakan inovasi pertama dalam industri syampu. Untuk memudahkan digunakan untuk semua.... 

Okay memang dila antara pengguna syampu Safi Shayla... Pendapat dila mengenai pek terkini sangat mudah dan fleksibel digunakan , dibawa kemana sahaja. Malah , pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang....

Mana nak dapatkan produk ni? haa sape tak kenal tu rugi lah... sape tak kenal jenama Safi Shayla ni...

Jangan lupa dapatkan diseluruh pasaraya dan pasaraya besar berdekatan dengan orang k? Harga Syampu ni murah je iaitu RM14.65...



Fuhhh bestnya guna Syampu Safi Shayla  ... #muahciket

Sila layari laman utama berkenaan Safi :


Instagram : SAFI@safimalaysia







No comments:

Post a Comment